Kto jest administratorem Twoich danych?

My, czyli „Bild Presse spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” sp. k. z siedzibą w Łodzi, numer KRS 0000323070.

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, NIP 7272584183.

 

Jak możesz się z nami skontaktować?

listownie: ul. Żwirki 17, 90-539 Łódź,

e-mailem na adres: handlowy@bildpresse.pl,

telefonicznie pod nr: +48 42 636 26 32, wewn. 18

 

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,

  2. ich poprawiania,

  3. żądania ich usunięcia,

  4. ograniczenia przetwarzania,

  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.

 

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?

Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

 

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. odpowiedzi na Twoją wiadomość, którą wysyłasz za pomocą niniejszego formularza lub listownie,

  2. przeprowadzenia z Tobą rozmowy telefonicznej,

  3. marketingowym polegającym na promocji naszych działań

 

Czy musisz podawać nam swoje dane?

Jest to dobrowolne. Przy czym, bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli przeprowadzić z Tobą rozmowy telefonicznej, odpowiedzieć na Twoją wiadomość e-mail lub list.

 

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia.

Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na Twoją wiadomość lub list lub przeprowadzenie z Tobą rozmowy telefonicznej oraz prowadzenie naszego marketingu.

 

Komu przekażemy Twoje dane?

Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) danych osobowych dla nas.

 

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

Przez czas:

  1. potrzebny na udzielenie odpowiedzi na Twoją wiadomość i rozwiązania poruszonej przez Ciebie sprawy;

  2. potrzebny na przeprowadzenie z Tobą rozmowy telefonicznej;

  3. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych.

Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?

Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:

  1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać;

  2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.